Maatregelen Schiphol
Door een tekort aan personeel heeft Schiphol opnieuw besloten de capaciteit terug te schroeven. De luchthaven besloot afgelopen vrijdag om zeker tot 31 oktober gemiddeld 9.250 minder reizigers per dag te laten vertrekken. Meerdere luchtvaartmaatschappijen, waaronder ook KLM, zijn gevraagd vluchten te schrappen.
We begrijpen dat je bezorgd bent of jouw reis getroffen gaat worden door een geannuleerde vlucht en dat je daar snel informatie over wilt. Die informatie kunnen wij je helaas nog niet geven. Daarom vragen wij je om ons nog niet te bellen. Wij houden de situatie scherp in de gaten, zodra wij weten om welke vluchten het gaat, zullen we de reizigers op die vluchten informeren.
Wij zullen in geval van vluchtannulering in eerste instantie op zoek gaan naar alternatieve vluchten. Mochten alternatieven niet mogelijk zijn of niet voldoen, waardoor we de reis moeten annuleren, dan krijg je de reissom van ons teruggestort. Er wordt niet gewerkt met vouchers.
Bekijk voor meer informatie de veelgestelde vragen omtrent de situatie op Schiphol.